Alla inlägg under februari 2014

Av Isabella - 1 februari 2014 13:39

Så var lördagen här och den är nu hjärtligt välkommen! Kan inte låta bli att undra om den äldre mannen jag fick dela rum med på sjukhuset fick komma hem idag. Han fick falska förhoppningar igår och ringde släkten för att meddela att han skulle komma hem igår men sen hade läkarna ändrat sig... jag tyckte så synd om honom när jag en stund senare fick glada besked att jag fick komma hem! Ville bara ge honom en stor kram.... Dom sa att han skulle få komma hem idag så därför skänker jag denna trevliga man en tanke och hoppas han snart är hemma hos sin hund och resten av familjen!
Vi allihopa här hemma har fått sova ut ordentligt idag. Har också ätit en god lördags frukost som var allt annat än nyttig, men god... så det är okej. ;) På måndag är det hårda tag igen! :P

Här nedanför kan ni se mitt snygga blåmärke jag upptäckte igår. Den kom efter en spruta med blodförtunnande. Blä! Är glad att jag inte behöver ta det regelbundet men tänker på bland annat mamma som alltid får se ut såhär på grund av sina blodförtunnande. När man hamnar på sjukhus inser man vilken tur man annars har!

Följ mig på Instagram

Instagram

Presentation


Isabella, 22 år och mamma till prinsen William född Juni-14. Lyckligt sambo och förlovad med mannen i mitt liv Markus, som jag träffade för fem år sen. Tillsammans har vi också hunden Hugo och bor i en marklägenhet på 104 kvm. Välkomna till oss!

♥ Vår Bebis ♥

Rutin Ultraljudet 2014-01-13

 

Mitt Arkiv

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

RSS

Blimamma


Ovido - Quiz & Flashcards