Alla inlägg under december 2013

Av Isabella - 11 december 2013 17:31

Jag var inne på nätet för att egentligen kolla på Mammakläder, men sen så hittade jag webshop butiken www.mom2mom.se/ och där fanns också ett litet, litet sortiment för nyfödda bebisar! Där hittade jag helt klart favorit plagget med mössa som jag tänkte beställa! Mössan ingår inte i priset men det kvittar. :)

Dräkten kostar 229:- och mössan kostar 169:-

Vad tycker ni? Grått eller vitt? :)

Är ni själva intresserade av att köpa ett fint plagg till er bebis så kan ni kolla här nedan:

Länk till den gråa: http://www.mom2mom.se/shop/kollektioner/babyklader/newborn-body-pure-greymelange/

Länk till den vita: http://www.mom2mom.se/shop/prisstege/produkter-0-500-sek/newborn-body-pure-creme/

Mössorna säljs separat men där finns länkar i dessa länkar till dom också. :)

Av Isabella - 11 december 2013 13:10

Jag har alltid varit en nattmänniska! Varit uppe sent utan problem och det kom inte på fråga att jag somnade innan tolv. Nu när jag är gravid så är saker och ting annorlunda! Jag hinner kolla på Paradise Hotel sen somnar jag, haha! Alltså strax efter 23.00 är jag helt slutkörd. Ibland hinner jag inte ens med det! Redan nu har livet förändrats radikalt, men på ett bra sätt. Jag ser fram emot alla andra förändringar som kommer att ske när barnet väl är fött! :)
Idag går jag också in i vecka 14. Visst går det fort?! Inte längesen jag startade den här bloggen ju, hihi. Kändes som en evighet att hamna där jag är idag och nu sitter jag här! Fantastiskt! Jag njuter verkligen varje dag av vetskapen att jag har en bebis i magen, det är så tryggt och skönt också att vi sett med ultraljud att allting verkligen är bra. :)
Illamåendet har försvunnit helt nu så länge jag äter regelbundet, dock är det ingen skillnad på tröttheten och jag har börjat kissa mer, hehe. Lite jobbigt när man vaknar av det! :P

Jag älskar att vara gravid trots foglossning! ;)

Av Isabella - 10 december 2013 20:12

Gissa vad vi åt idag? haha

Av Isabella - 10 december 2013 15:53

En liten nisse med sin snögubbe ligger och sover! Jag bara älskar bädden och att han har så mycket fler leksaker nu. Han blir aktiverad på ett annat sätt och kan samtidigt gå och vila när han vill. Det förstod han ju inte riktigt innan. ;)

Såhär ser i alla fall Hugo ut just nu!

Av Isabella - 10 december 2013 13:00

Jag vaknade inatt/tidigt imorse av att mitt bäcken bråkade med mig. Imorgon går jag in i vecka 14 men troligtvis är jag redan på väg mot vecka femton (men det vet vi ju inte förens RUL) och det känns som att ju längre tiden går ju mer ont får jag. Fortsätter det såhär så kommer jag garanterat inte få det lättare och att det försvinner med tiden, noway. Tvärtom ökar det en aning. Det small ju till med en huggande känsla i lördags så jag haltade sista delen på Gekås, och nu spelar det ingen roll om jag sitter eller ligger. En aning frustrerande! Man vill ju bara göra något så att det försvinner! Hade hoppats på att få det i alla fall i slutet av graviditeten men nähepp, vi kör väl på redan nu, haha.
Vill bara att sambon kommer hem snart! Jag känner mig verkligen helt slut i kroppen.

Av Isabella - 9 december 2013 18:01

Följ oss gärna på Instagram också! isabellasvarld
Laddar dagligen upp massor av bilder och självklart kommer graviditeten dokumenteras även där under hela den här tiden! :)

Finns det mammor/blivande mammor på instagram följer jag gärna er! :)

Av Isabella - 9 december 2013 17:34

Fashion kids.

Av Isabella - 9 december 2013 14:15

Fullt ös hos mamma! Två små ungar på besök och det är alltid lika kul! :) Sambon hemma idag också så det är allt annat än en vanlig måndag, hehe.

Tänkte visa er lite bilder från ultraljudet i Fredags som jag inte visat! Så söta. :)

Följ mig på Instagram

Instagram

Presentation


Isabella, 22 år och mamma till prinsen William född Juni-14. Lyckligt sambo och förlovad med mannen i mitt liv Markus, som jag träffade för fem år sen. Tillsammans har vi också hunden Hugo och bor i en marklägenhet på 104 kvm. Välkomna till oss!

♥ Vår Bebis ♥

Rutin Ultraljudet 2014-01-13

 

Mitt Arkiv

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

RSS

Blimamma


Ovido - Quiz & Flashcards