Direktlänk till inlägg 13 februari 2014

Delmål avklarade

Av Isabella - 13 februari 2014 11:09

Idag är jag i slutet av vecka 23. Imorgon går jag in i ännu en ny graviditets vecka, och jag är så otroligt stolt. Idag är det bara 119 dagar kvar till förlossningen vilket betyder att nedräkningen snart är tvåsiffrigt.
Igår kväll kände jag och min mamma sparkar på våra händer för första gången dessutom! Det var så mäktigt, fast jag tror snarare det var ett lår/rumpa mot min hand för det liksom fyllde upp lite, hehe. Känslan att faktiskt ha nästan-rört vid mitt barn var helt sjuk och det häftigaste med graviditeten!
Jag är otroligt glad och stolt för allting vi får uppleva och det är den mest spännande resa vi går igenom någonsin. Inte trodde jag att vi skulle komma såhär långt, nej absolut inte. Det är ett BARN därinne, inget embryo och inget foster. Ett barn! Det är så sjukt häftigt så det går knappt att beskriva.

Den dagen jag får hålla i detta lilla knyte kommer jag att gråta av ren lycka. Jag kommer aldrig släppa taget om dig när jag väl får ha dig i min famn! Vi har längtat efter dig längre än du egentligen har funnits... Vi har haft en så stor barnlängtan och vi ville inget hellre än att få uppleva det vi nu idag får uppleva! Vi älskar dig redan. Om två veckor ser vi dig i 4D! Förhoppningen är stor att kanske få se i alla fall lite, vem du är lik. ;)
Men jag tvivlar inte en sekund på att du är din pappa upp i dagen!

 
 
Ingen bild

Sabina

13 februari 2014 18:54

Hitta din blogg för ett tag sedan och följer den nu och älskar den :) Tycker du är så duktig, även om vi har olika syn på detta med tjej och pojk barnkläder, men det hör till. Huvudsaken är att du och din sambo blir nöjda för det är erat barn :D Men vad innebär 4D ultraljud, har hörtalas om det och läst om det men inte förståt vad det är riktigt eller hur det går till :)
KRAAM PÅ DIG!

Isabella

13 februari 2014 21:57

Åh vad roligt! :) Ja men det gör ju ingenting, det viktigaste är att man gör det som känns rätt för en själv o barnet :)
4D fungerar som 3D, man ser så mycket mer detaljer av bebisen o kan till o med se olika drag o sånt på den, i 4D ser man bebisen röra sig i detta kvalité också. jätte spännande ska det bli! :)

Kram!

 
Sara

Sara

14 februari 2014 10:15

Snaaaart får du/ni ser eran lilla bebis på riktigt <3

http://hungryeyes.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - 19 mars 2015 23:01

När William låg i magen var jag väldigt pysslig, men det var bara några dregglisar och sånt som blev gjort. När han sedan var född började jag först med att tillverka napphållare av träpärlor. Giftfria, salivbeständiga av hög kvalite självklart! Snör...

Av Isabella - 19 mars 2015 22:44

Efter att ha kommit hem från sjukhuset imorse och efter några timmars sömn för både mig och busungen (pappan skulle iväg dessvärre så han fick inte ta igen förlorad sömn just då) så traskade vi iväg till stan. Där träffade vi min vännina och hennes d...

Av Isabella - 19 mars 2015 21:40


Minst sagt en händelserik dag! Allt var lugnt igår, jag sydde på beställningar inpå natten och sedan gick jag och la mig. Vaknade kl 04.00 efter ca en timmes sömn, och mådde inte bra. Hela vänsterarmen stack (låg på höger) och var tung. Blir rädd oc...

Av Isabella - 18 mars 2015 23:06

Wow vad längesen jag skrev här! Jag har ärligt talat endast använt instagram. Så vill ni hänga med från början så får ni gärna kika på: bellaochwilliam på instagram. William är 9 månader. Han föddes den 22 Juni-14 på BF+10. Både jag och läkarna t...

Av Isabella - 1 mars 2014 22:04


Som rubriken lyder så väntar vi en son och inte dotter! :) Lyckan är total att äntligen få veta med säkerhet VEM den lille är därinne. Tillväxt gjordes och han väger 815g och är ca 35 cm. Jag är i vecka 26 så det är jätte bra! Allt blev ännu en gång...

Följ mig på Instagram

Instagram

Presentation


Isabella, 22 år och mamma till prinsen William född Juni-14. Lyckligt sambo och förlovad med mannen i mitt liv Markus, som jag träffade för fem år sen. Tillsammans har vi också hunden Hugo och bor i en marklägenhet på 104 kvm. Välkomna till oss!

♥ Vår Bebis ♥

Rutin Ultraljudet 2014-01-13

 

Mitt Arkiv

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

RSS

Blimamma


Ovido - Quiz & Flashcards